Thursday, March 1, 2012

sanmaybal ျဖစ္တည္မႈ

ရင္တြင္းစာမ်က္ႏွာ အစပ်ိဳး ပီးပီဆိုေတာ့ .. ဖန္တီးသူ  ကၽြန္မရဲ႕ျဖစ္တည္မႈေလးကိုေျပာခ်င္ေသးတယ္။....
(မရဘူးဖတ္ရမယ္ေနာ္ မဖတ္လဲေျပာမွာပဲ):P
....... sanmaybal ဆိုတဲ့ အမည္ေလးအေၾကာင္းပဲေျပာမွာပါ... ကၽြန္မရဲ႕မွတ္ပံုတင္၊သန္းေခါင္စာရင္း ထဲဲက အမည္က ေလ စန္းစန္းၾကည္ တဲ့ ေတြ႕လား အဲနံမည္ၾကီးက မလွဘူးေနာ္ :) ကၽြန္မလဲ အထက္တန္းေက်ာင္းသူဘ၀ေရာက္တဲ့အထိဒီနံမည္ၾကီးကိုမၾကိဳက္ဘူး. အတန္းထဲမွာ နံမည္ေခၚရင္လဲ ရွက္သလိုလိုအျမဲခံစားရတယ္ ...အမိုးကိုအျမဲျပႆနာရွာတာ.. ဘာလို႕မလွပတဲ့ နံမည္ၾကီးေပးထားလဲေပါ့.. အမိုးကေျပာတယ္ ငယ္ငယ္ကခဏခဏ ေနမေကာင္းျဖစ္လို႕ ဘဘုန္းၾကီးက ေပးခဲ့တာတဲ့..
...ေနာက္ေတာ့ကၽြန္မမရွက္ေတာ့ပါဘူး ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္မကိုဒီနံမည္ေၾကာင့္မခင္ဘူးလို႕ေျပာတဲ့သူလဲမရွိဘူးေလ ဒီနံမည္နဲ႕ပဲ အရမ္းခင္တဲ့မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းေတြရခဲ့တယ္ ပညာေရးကိုလဲ ဆံုးခန္းတိုင္ေအာင္ဒီနံမည္နဲ႕ပဲသင္ခဲ့တယ္.
ပီးေတာ့ လူတစ္ေယာက္မွာနံမည္အဓိကမက်ဘူး လူသာအဓိက စိတ္ဓါတ္သာအဓိကဆိုတဲ့ ပညာရွိေတြေရးသားထားတဲ့စာေတြလဲ ကၽြန္မဖတ္ခဲ့ရေတာ့ ကၽြန္မဒီနံမည္ေလးကို မၾကိဳက္ေတာ့ဘူးဆိုတဲ့စိတ္မရွိေတာ့ဘူး။။ အဲ ခု ဘေလာ့ဂ္ အမည္ေပးမယ္ဆိုေတာ့ နံမည္ မၾကိဳက္တဲ့ စိတ္က တစ္စခန္းထလာျပန္ေရာ :) ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ သူမ်ားဘေလာ့ဂါေတြရဲ႕ အမည္ေတြက လွတပတေလးေတြေလ....
ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မကိုယ္ပိုင္မဟုတ္တဲ့ အမည္လဲ မေပးခ်င္ျပန္ဘူး... အဲမွာကၽြန္မရဲ႕တိမ္ျမွပ္ေနတဲ့ အမည္ေလးတစ္ခု ကို ကၽြန္မခုခ်ိန္မွာေဖၚထုတ္ရေတာ့မယ္ ေလ .. :D ကၽြန္မမွာ မသံုးခဲ့ရတဲ့ ကၽြန္မအပါးရဲ႕ အေဖ ေပးခဲ့တဲ့ အမည္လွလွေလးတစ္ခုရွိတယ္ (စန္းစန္းၾကည္ထက္ေတာ့လွတယ္လို႕ေျပာတာပါ)
ေနာ္ေမဘယ္လ္ထူး ..... ဘယ္လိုလဲလွတယ္မလား (လွတယ္လို႕ေျပာပါ :P) ကၽြန္မကလဲ အမိုးတို႕ဘက္မွာေနတာမ်ားေတာ့ ဒီအမည္ေလးကိုမသံုးျဖစ္ခဲ့ပါဘူး... ခုေတာ့ကၽြန္မထုတ္သုံုးေတာ့မယ္..
အဲေတာ့ အမိုးရဲ႕ စန္း ရယ္ အပါးရဲ႕ ေမဘယ္လ္ ရယ္ကို ယူပီး ခု
ကၽြန္မ စန္းေမဘယ္လ္ ရဲ႕ ရင္တြင္းစာမ်က္ႏွာေလး ကို ဖန္တီးခဲ့တယ္ေပါ့ရွင္.....
 ျမန္မာလိုမေရးဘဲ အဂၤလိပ္လိုေရးလိုက္တာကလဲ .. ေရးခ်င္လို႔ပါရွင္ :)
အားလံုးကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္..

No comments:

Post a Comment

ယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႔စြာျဖင့္ ေဝဖန္ ေရးသား အႀကံျပဳေပးပါ။